Pillanatok

Egy oldal a "Gyermekeim"-ből, szeretettel azoknak, akiket megérint... Ne félj elmondani, ha tetszett, és azt se, ha nem...

Linkblog

A kezdet...

2008.07.21. 13:07 | blueeye | Szólj hozzá!

Érzem, látom, hogy valami nyomaszt. Benne van minden mozdulatodban, minden pillantásban. Szép szemed gond felhőzi, s én annyira szeretnék segíteni! Odalépnék hozzád, végigsimítanék nyakszirteden, s halkan kérdezném: ’Mi a baj?’

Letérdelnék eléd, gyermekmód karomba vonnálak, s miközben hallgatlak, finoman cirógatnám gondterhelt homlokod, míg az apró ráncok múlttá szelídülnek.

Halkan mondom ki neved, nehogy elriasszam a tűnékeny pillanatot, míg szíved nyitott és őszinte. Két karom ölel óvón, hogy tudd, hogy érezd; bármi történjék is, nem hagylak el. Figyeltél rám, aggódtál értem; helyet kaptál a szívemben. Szeretnék én is tenni érted. Remélem tudod – vagy ha mást nem, érzed, sejted - : az a pont vagyok, ahol a hullámok szilaj vadsága csendes csobogássá szelídül. Én vagyok… a Nyugvópont…

Ne feledd: van hová futnod már…

- Alexa -

A bejegyzés trackback címe:

https://blueeye.blog.hu/api/trackback/id/tr80577957

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása