Pillanatok

Egy oldal a "Gyermekeim"-ből, szeretettel azoknak, akiket megérint... Ne félj elmondani, ha tetszett, és azt se, ha nem...

Linkblog

Ne!

2012.02.15. 09:43 | blueeye | Szólj hozzá!

 

Ne adj tanácsokat – ha szükségem van rá, úgy is kérek.

Ne mondd meg nekem, mi a helyes – az értékrendem az enyém.

Ne ölelj át – hacsak nem szívből teszed.

Ne mondd, hogy szeretsz – csak ha komolyan gondolod.

Ne kritizáld a cselekedeteim, a döntéseim – nem élheted helyettem az életemet.

Nem kérem, hogy érts egyet velem – viszont megköszönöm, ha egyszerűen elfogadod, hogy más a véleményünk.

Ne bagatellizáld a problémáimat – fogalmad sincs róla, mit élek át.

Ne hajtogasd, hogy „Ez úgy sem sikerül!” – hagyd, hogy valóra váltsam az álmaim.

Nem követelem, hogy elfogadj annak, aki vagyok; sem azt, hogy érts meg. Egy kívülálló mindig másképp látja a dolgokat, mint az, aki éppen benne van. Tudom, hogy nem egyszerű megállni, hogy beleszólj mások életébe, de igyekszem én sem belekontárkodni a tiédbe. Azért, mert te is voltál hasonló (de nem ugyanilyen! – mert nincs két egyforma pillanat) helyzetben, nem jelenti azt, hogy a statisztika szerint nekem is kötelezően el kell buknom. Biztosan lesznek eséseim. Kinek nincsenek?! De megtanulok belőlük felállni, kiállni magamért és a szeretteimért, s ha úgy érzem, az egész Világgal szembe fogok szállni azért, ami fontos nekem…

 

„Csendes vagyok,

törvényszerű, ám kiszámíthatatlan,

mint némelyik jobb költemény.

- Bocsásd meg, életemnek Bármely Olvasója,

ha nem tetszem, nem értesz, nem szeretsz.”

/Fodor Ákos/

 

 

- Alexa -

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://blueeye.blog.hu/api/trackback/id/tr1004111807

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása